Maloobchodní značky

Text dotazu

Dobrý den, píšu bakalářskou práci na téma

Maloobchodní značky a jejich vnímání spotřebiteli. Mohli byste mi poradit

literaturu ze které by bylo možné čerpat na teoretický základ?

Odpověď

Posílám výběr možné literatury k tématu vaší práce, další prameny najdete

na http://library.vse.cz.

 

 

Literatura:

Clow, Kenneth E.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno,

Computer Press 2008

Keller, Kevin Lane: Strategické řízení značky:: positioning a hodnota

značky, plánování a implementace marketingových programů, měření a

interpretace výkonnosti značky, budování a udržení hodnoty značky. Praha,

Grada 2007.

Taylor, David: Brand management: budování značky od vize k cíli. Brno,

Computer Press 2007.

Dru, Jean-Marie: Změňte pravidla byznysu ve svůj prospěch:: metoda

disruption. Praha, Grada 2006.

Haig, Matt: Království značky. Praha, Ekopress 2006.

Hackley, Christopher E.: Advertising and promotion: communicating brands.

London, Sage Publications 2005.

Klein, Naomi: Bez loga. Praha, Argo : Dokořán, 2005.

Kotler, Philip: 10 smrtelných marketingových hříchů: jak je rozpoznat a

nespáchat. Praha, Grada 2005.

Horová, Olga: Ochrana spotřebitele. Praha, Oeconomica 2004.

Foret, Miroslav: Marketing pro začátečníky. Brno, Computer Press 2008.

Foret, Miroslav: Jak komunikovat se zákazníkem: co a jak chci sdělit,

jakou cestou, příklady z českého prostředí. Praha, Computer Press 2000.

Earls, Mark: 7 principů masového marketingu: jak dostat dav na svou

stranu. Brno, Computer Press 2008.

Bártová, Hilda: Spotřebitel:(chování spotřebitele a jeho výzkum). Praha,

Oeconomica 2007.

 

 

Internetové odkazy:

http://www.spotrebitele.info/znacky/

http://www.czechtrade.cz/Global?xml=/pro_media/informace_pro_vas/tiskove_zpravy.xml&id_tiskova_zprava=122

 

 

                                                                           

                                                                          

                                                                          

 

 

 

 

 

 

Obor

Ekonomické vědy, obchod

Okres

--

Knihovna

Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze

Datum zadání dotazu

31.03.2009 13:58

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Kolik je 4+4 ?

Hledání v archivu