Literatura k tématu reklamní předměty

Text dotazu

Dobrý den!
Mohli byste mi, prosím, doporučit literaturu ke zpracování bakalářské práce
na téma reklamní předměty?

Odpověď

Dobrý den,
prostřednictvím elektronického katalogu Národní knihovny ČR
(http://sigma.nkp.cz/cze/nkc) a Souborného katalogu ČR
(http://sigma.nkp.cz/cze/skc) se nám podařilo vyhledat několik dokumentů relevantních k Vašemu tématu:

Gift & Promotion : časopis pro katalogové a tailor made reklamní předměty a promotional packaging. -- [Č. 1 (2006)]-. Praha : B2B Media, [2006]-. -- sv. ; 30 cm. ISSN 1802-4831.

 * reklama a propagace * reklamní předměty * odborné časopisy

RIVERS, Charlotte. Promo-art: innovation in invitations, greetings, and business card. Mies : RotoVision SA, c2008. 160 s. : il. ; 23 x 26 cm. ISBN 978-2-940361-95-3.

 * reklamní předměty * blahopřání * vizitky * pohlednice * design * typografie * tiskařství * obrazové publikace

Reklamní předměty. 2. Praha: Economia, 2005-    . --    sv. : il. ; 29 cm.
Neurčitá periodicita

Další var.název: Reklamní předměty 2. Suplement k:  Marketing & Media, ISSN 1212-9496. Trend Marketing, ISSN 1214-9594. Společná příloha měsíčníku Trend Marketing a týdeníku Marketing & Media.

Téma je také zahrnuto v obsahu těchto publikací: 

CLOW, Kenneth E.; BAACK, Donald. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. xx, 484 s.: barev. il. ; 30 cm. ISBN 978-80-251-1769-9.

Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200811/contents/nkc20081829873_1.pdf

NOVOTNÁ, Eliška; NOVÝ, Ivan; MUSIL, Martin. PR management. V Praze:
Oeconomica, 2006. 152 s. : il. ; 29 cm. ISBN 80-245-1047-2.

Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200704/contents/nkc20071706140_1.pdf

PILÍK, Michal. Průmyslový marketing. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. 108 s.: il. ; 30 cm. ISBN 978-80-7318-656-2.

Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200803/contents/nkc20081793025_1.pdf


Domníváme se, že byste také mohla využít tento dokument:

KOBIELA, Roman. Reklama: 200 tipů, které musíte znát. Brno : Computer Press, 2009. 161 s. : il. ; 23 cm. ISBN 978-80-251-2300-3.

Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200907/contents/nkc20091963460_1.pdf

Určité informace mohou být obsaženy také v publikacích zaměřených na reklamu a propagaci, ovšem z pouhého bibliografického záznamu dokumentu to nedokážeme blíže určit, např.:

SVOBODA, Václav. Propagační kampaně v marketingových komunikacích. Zlín :
Univerzita Tomáše Bati, 2004. 78 s. ; 29 cm. ISBN 80-7318-196-7.

KAPLOVÁ, Františka; TUREK, Josef. Propagace. Olomouc: Nakladatelství Olomouc, 2005. 110 s., xxxii s. barev. obr. příl. : il. (některé barev.) ;
21 cm. ISBN 80-7182-201-9.

VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2003. 122 s.: il. ; 21 cm. ISBN 80-247-0557-5.

TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada, 2000. 602 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.) ; 28 cm. ISBN 80-7169-997-7.

KŔÍŽEK, Zdeněk. Tvorba propagačních prostředků. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, Institut reklamní tvorby a marketingových komunikací, 2001. 124 s. ;
29 cm. ISBN 80-7318-019-7.

STOLIČNÝ, Peter. Marketingové komunikace v oboru služeb II: souvislosti marketingu a mediálních forem komunikace. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2006. 190 s.: il. ; 30 cm. ISBN 80-86578-58-5.

Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200702/contents/nkc20071704985_1.pdf

Užitečné informace jistě získáte také z níže uvedených článků (viz článková databáze ANL - Články v českých časopisech, novinách a sbornících, http://sigma.nkp.cz/cze/anl), uvádíme jich pouze několik, další si můžete vyhledat (pole Všechna pole) pomocí spojení klíčových slov jako reklam? and předmět? nebo propag? and předmět? (znaménko "?" nahrazuje v zadaném výrazu
1 a více znaků):

BÝM, Petr. 3D reklama = propagace podniku + dárek zákazníkovi: Propagační předměty jsou stále oblíbenějším reklamním médiem. In: Profit. [Praha]. ISSN 1212-3498. Roč. 14, č. 7 (20030210). In: speciál. s. 6

HORÁK, Vratislav. Dárkové předměty ležící, spící nebo tančící?: Oblíbenost třídimenzionální reklamy rok od roku stoupá. In: Profit. [Praha]. ISSN 1212-3498. Roč. 13, č. 32 (20020805), s. 19.

Resumé: Vratislav Horák Třídimenzionální reklama je ve stanovách Asociace 3D reklamy definována jako reklamní produkt mající tři rozměry, tedy výšku, šířku a hloubku, Využití 3D reklamy má skutečně široké pole působnosti

KÖPPL, Daniel. Firmám chybí flexibilita a kvalita: reklamní a dárkové předměty. In: Ekonom. ISSN 1210-0714. Roč. 44, č. 35 (20000831), s. 31.

BUČKOVÁ, Dominika. Jen logo nestačí. In: Úspěch. Roč. 4, č. 10 (199510). In:
Příl. S. [I], III-X

 * marketing * reklama a propagace * reklamní předměty * význam reklamy * Česko * r. 1995

BALCER, Štěpán. Reklamní předměty neboli 3D reklama: Drobným dárkem můžete Upozornit na svou firmu a zaujmout obchodní partnery. In: Profit. [Praha].
ISSN 1212-3498. Roč. 12, č. 32 (20010806), s. 11-12.

Kromě českých zdrojů byste mohla využít také zahraniční placené článkové databáze, které jsou v knihovnách zdarma dostupné registrovaným uživatelům.
Tyto zdroje obsahují nejen citace dokumentů, ale často z nich můžete získat přímo plný text. Národní knihovna ČR nabízí také řadu databází, např. EBSCO
- Academic Search Complete a Business Search Complete, Web of Knowledge, SpringerLINK aj. Podrobný přehled online databází dostupných v NK ČR je k dispozici na adrese http://www.nkp.cz/pages/page.php3?page=sluz_infozdr.php3. Pokud jste registrovanou čtenářkou naší knihovny a máte platný čtenářský průkaz, můžete si databáze přijít prohlédnout přímo k nám (např. do studovny Referenčního centra, http://www.nkp.cz/pages/page.php3?page=sluz_refc.htm) nebo v nich vyhledávat prostřednictvím vzdáleného přístupu odkudkoli (http://www.nkp.cz/pages/page.php3?nazev=Licencovane_online_databaze&submenu
3=104). 
 

Obor

Informace o vydaných dokumentech

Okres

--

Knihovna

Národní knihovna ČR

Datum zadání dotazu

02.03.2010 09:39

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Zapište číslici "pět".

Hledání v archivu