online marketing

Text dotazu

Dobrý den,
hledám pokud možno co nejaktuálnější knihy k tématu marketing na internetu se zaměřením na ČR. - další hesla: online marketing, druhy reklam na internetu, marketing na internetu.
Děkuji

Odpověď

Dobrý den,

dokumenty k Vašemu tématu můžete vyhledat v katalozích, které jsou volně dostupné na internetu na adrese http://aleph.nkp.cz/F. Zde můžete využít především Souborný katalog ČR, kde vyhledáte knihy dostupné v českých knihovnách (spolu s bibliografickým záznamem zde naleznete také informace, ve které knihovně se daný dokument nachází). Jste-li čtenářem NK ČR, poté jistě využijete také online katalog NKC. V bázi ANL můžete vyhledat články z vybraných českých novin a časopisů od roku 1991.

Příkladem Vám uvádíme knihy dohledané v Souborném katalogu. Pro vyhledávaní jsme využili klíčová slova marketing, online, internet, apod., vzhledem k Vašemu požadavku aktuálních vydání jsme datum vydání dokumentů vymezili rokem 2000. Další specifikum - zaměření na ČR bohužel nešlo plně zohlednit, neboť knihy se s tématem online marketingu jsou psány spíše v obecném přehledu. Úspěšnější bylo vyhledávání článků, z nichž některé s již zaměřují přímo na ČR. Pokud byste měl zájem, lze vyhledat pouze knihy v češtině, což by do jisté míry mohlo odrážet Váš zájem o ryze české prostředí. Český jazyk lze nastavit při vyhledávání jako "kód jazyka dokument", či filtrovat výsledky vyhledávání pomocí "dokumenty v češtině". Ke klíčovým slovům při vyhledávání jsme přidali dále Česko, Česká republika, ovšem výsledky nebyly relevantní.

* SWENEY, Susan. 3G marketing on the internet: third generation internet marketing strategies for online success [online]. 7th ed. Gulf Breeze, FL: Maximum Press, C2006 [cit. 2012-03-14].

* Event & promotion: odborný měsíčník o event marketingu a sales promotion. Praha: Asociace společenských událostí, 2006- . ISSN 1801-7541.

* PATTEN, Dave. How to market your business: a practical guide to advertising, PR, selling, and direct and online marketing. 6th ed. London: Kogan Page, 2008. vii, 262 s. Sunday Times business enterprise series. ISBN 978-0-7494-5145-5.

Vybrané stránky knihy jsou dostupné na Google Books - http://books.google.cz/books?id=TcNw2qz1q90C&hl=cs&source=gbs_ViewAPI&redir_esc=y

* FOX, Vanessa. Marketing in the age of Google: your online strategy is your business strategy. Hoboken: John Wiley, 2010. xiv, 242 s. ISBN 978-0-470-53719-0.

Vybrané stránky knihy jsou dostupné na Google Books -  http://books.google.cz/books?id=F4rF5SxYqMEC&hl=cs&source=gbs_ViewAPI&redir_esc=y

Kniha v českém překladu: FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. 245 s. ISBN 978-80-251-3357-6.

* BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.

* SCOTT, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR: naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Vyd. 1. Brno: Zoner Press, 2008. 272 s. Encyklopedie Zoner Press. ISBN 978-80-86815-93-0.

* LEBOFF, Grant. Sticky marketing: jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2011. 214 s. ISBN 978-80-7261-235-2.

Příklady článků vyhledaných v bázi ANL:

* MIHALÍKOVÁ, Eva. Internet jako nástroj marketingové komunikace. Moderní řízení, 2007, 42(6), s. 47-49. ISSN 0026-8720.

Upozorňujeme na článek:

* MADLEŇÁK, Radovan a ŠVADLENKA, Libor. Akceptace internetové reklamy uživateli v České republice. Ekonomie a Management, 2009, 12(1), s. 98-107. ISSN 1212-3609.

Upozorňujeme na článek:

* CELER, Čeněk. Česká reklama ve 21. století. Ekonomie a Management, 2005, 8(3), s. 97-104. ISSN 1212-3609.¨

Upozorňujeme na článek:

* HES, Aleš, ŠÁLKOVÁ, Daniela a REGNEROVÁ, Marta. Informační a komunikační technologie v maloobchodě v České republice = ICT in the retail in the Czech Republic. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis, 2010, 58(6/I), s. 143-149. ISSN 1211-8516.

* STRÁNSKÝ, Petr. Internet v marketingové praxi. Strategie, 2001, 14, s. 30-33. ISSN 1210-3756.

* VETYŠKA, Jan. Kamenné obchody se bez e-shopu neobejdou. Profit, 2007, 18(8), s. 14, 15. ISSN 1212-3498.

Upozorňujeme na článek:

* KŘIVSKÝ, Jan. Nové formy marketingu na českém internetu a vývojové trendy. Ekonomie a Management, 2003, 6(4), s. 119-122.

Snad pro Vás budou vyhledané dokumenty relevantní a uvedené odkazy na katalogy a vyhledávací tipy Vám pomohou v případném dalším hledání vhodných zdrojů.

Obor

Ekonomické vědy, obchod

Okres

--

Knihovna

Národní knihovna ČR

Datum zadání dotazu

15.03.2012 15:53

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Kolik je 4+4 ?

Hledání v archivu