Hledání literatury, propagace, plakáty, loga

Text dotazu

Dobrý den,
Mohl bych poprosit o doporučení nějaké literatury ohledně tvorby loga a propagačního materiálu pro firmu

Odpověď

Dobrý den,

 

k tématu tvorby loga a propagačních materiálů pro firmy jsme v našem online katalogu nalezli např. tyto knihy:

 

SOCKWELL, Felix a SCHRUBBE-POTTS, Emily. Řeč ikon: design a tvorba účinných vizuálních symbolů. Překlad Klára Ježková. Vydání první. [Praha]: Slovart, 2018. 159 stran. ISBN 978-80-7529-519-4.

 

SEVERA, Miroslav a KRŠKA, Lukáš. Černá ovce facebooku: --jak (ne)vydělávat na sociálních sítích. 1. vyd. Jindřichův Hradec: Economicus, 2013. 198 s. ISBN 978-80-905214-3-8.

 

VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ, Jiří. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. 232 stran. ISBN 978-80-247-5865-7.

 

PROKOP, Michal a ADAMEC, Jiří. Jak uspět na internetu: uskutečněte svůj podnikatelský sen. Vydání první. V Praze: Blue Vision, 2016. 140 stran. ISBN 978-80-87672-55-6.

 

MIKULÁŠKOVÁ, Petra a SEDLÁK, Mirek. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2015. 408 s. ISBN 978-80-251-4383-4.

 

TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing pro 21. století. Vydání 1. Praha: Management Press, 2016. 163 stran. ISBN 978-80-7261-399-1.

 

HASHIMOTO, Alan. Velká kniha digitální grafiky a designu. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008. 384 s. ISBN 978-80-251-2166-5.

 

 

Obor

Ekonomické vědy, obchod

Okres

--

Knihovna

Národní knihovna ČR

Datum zadání dotazu

16.10.2018 15:25

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Zapište číslici "pět".

Hledání v archivu