Etika v marketingovém mixu

Text dotazu

Chtěla bych Vás poprosit o doporučení literatury k tématu etika v marketingovém mixu.

Odpověď

Níže naleznete pár tipů na vhodné dokumenty k Vašemu tématu. Většina z nich má volně přístupné plné texty. Doporučuji Vám také prohlédnutí seznamů použité literatury u jednotlivých vysokoškolských kvalifikačních prací jako inspiraci pro případné další relevantní materiály k Vašemu tématu. 

 

Další materiály je možné dohledat např. v akademickém vyhledávači Google Scholar (http://scholar.google.cz/) – např. pomocí kombinací těchto klíčových slov:

 

sociálně etický / dobročinný marketing

cause related marketing

marketingový mix / marketing mix

etika / ethics / ethical issues

 

 

Příklady volně dostupných online zdrojů

Every breath you take: adding ethics to the marketing mix

https://www.marketingsociety.co.uk/the-library/every-breath-you-take-adding-ethics-marketing-mix

 

EXAMINING MARKETING MIX FROM AN ETHICAL VIEW: A FIELD RESEARCH ON MARKETING EXECUTIVES

http://dergiler.ankara.edu.tr/dergiler/42/997/12136.pdf

 

The ethics of virtue: A moral theory for marketing

http://www.csulb.edu/journals/jmm/pdfs/The_Ethics_of_Virtue.pdf

 

Marketing Ethics: An International Perspective

http://books.google.cz/books?id=xiZ27l3uhnUC&printsec=frontcover&dq=Marketing+Ethics:+An+International+Perspective&hl=cs&sa=X&ei=8glUUZuFGYnXsgbB1oEI&ved=0CDQQ6AEwAA

 

 

Příklady tištěných publikací ve fondu CIKS VŠE

E+M Ekonomie a Management (časopis)

Dagmar Jakubíková - článek Etika v marketingovém mixu

č. 4, rok 2002

 

Jakubíková, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.

 

DeMartino, George. The economist's oath: on the need for and content of professional economic ethics. Oxford: Oxford University Press, 2011. xiii, 257 s. ISBN 978-0-19-973056-8.

 

Trojan, Jakub S. Etické vztahy v ekonomice. Praha: Oikoymenh, 2012. 215 s. Oikúmené; sv. 173. ISBN 978-80-7298-480-0.

 

 

Příklady vysokoškolských kvalifikačních prací VŠE (plné texty jsou dostupné v rámci Souborného katalogu VŠE - http://library.vse.cz)

Majerníková, Silvia. Komaprácia analýzy etickej stránky reklamy v ČR a v SR. Praha, 2011. Vedoucí práce Milan Postler.

 

Pešek, Ondřej. Etika v marketingové komunikaci. Praha, 2008. Vedoucí práce Jitka Černá.

 

Pohl, Martin. Marketing v pohřebnictví. Praha, 2012. Vedoucí práce Markéta Procházková.

 

Sovišová, Ivana. Sociální reklama. Praha, 2010. Vedoucí práce Tereza Králová.

 

Škornička, Radek. Marketingová orientace laxativa Guttalax. Praha, 1999. Vedoucí práce Jan Koudelka.

 

Záhorská, Lucie. Prosazování konceptu CSR v ČR. Praha, 2012. Vedoucí práce Jitka Odehnalová.

 

 

Obor

Ekonomické vědy, obchod

Okres

--

Knihovna

Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze

Datum zadání dotazu

13.05.2013 08:20

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Zapište číslici "pět".

Hledání v archivu