design služeb - literautra

Text dotazu

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli existují nějaké publikace zaměřené na design služeb. Děkuji.

Odpověď

Dobrý den,

knih výhradně na téma designu služeb prozatím ještě mnoho není, ale určitě bychom Vám doporučovali projít tyto publikace, které se daným tématem zabývají:

 

* Parker, Sophia a Heapy, Joe. Cesta za lepším rozhraním: jak může design veřejných služeb přiblížit reformy občanům. Londýn: Demos, 2011. 58 s. Dostupné také z: http://search.mlp.cz/searchMKP.jsp?action=sTitul&key=3721257.

Klíčová slova: služby * design * služby *  veřejné služby

 

* Hazdra, Adam et al. Skvělé služby: jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2013. 160 s. ISBN 978-80-247-4711-8.

Klíčová slova: služby * management * inovace * řízení vztahů se zákazníky

 

* Biernátová, Olga et al. Cesta za lepším rozhraním knihovních služeb. Brno: Centrum PARTSIP, ©2012. 36 s.

Klíčová slova: knihovnické služby * vysokoškolské knihovny -- Česko *  vědecké knihovny -- Česko

 

Užitečné informace byste také mohla najít v publikacích, které se věnují obecně marketingu nebo pojednávají o jedné oblasti designu služeb, např. mystery shopping, kterému jsme se již v rámci služby Ptejte se knihovny věnovali, viz odpověď v archivu služby na adrese http://www.ptejteseknihovny.cz/uloziste/aba001/2012/literatura-na-tema-mystery-shopping. V archivu služby (http://www.ptejteseknihovny.cz/archiv) naleznete také poměrně hodně odpovědí na dotazy týkající se marketingu, třeba by Vám některý z nich mohl pomoci. Do vyhledávacího pole staží zadat slova "marketing", "zákazník" apod.

 

Zajímavé by pro Vás také mohly být např. následující publikace, které jsme ovšem neměli v ruce, tak nemůžeme posoudit, do jaké míry budou skutečně poskytovat relevantní informace:

* Weinstein, Art. Superior customer value: strategies for winning and retaining customers. 3rd ed. Boca Raton, FL: CRC Press, ©2012. xvii, 301 s. ISBN 978-1-4398-6128-8.

Klíčová slova: marketing * marketingová komunikace * služby * doprovodné služby * strategický management * řízení vztahů se zákazníky * image organizace * inovace * sociální média * elektronické podnikání * spotřebitelská poptávka * spotřebitelské chování * podnikání

 

* Hope, Christine a Mühlemann, Alan. Service operations management: strategy, design and delivery. London: Prentice Hall, 1997. viii, 352 s. ISBN 0-13-149915-7.

Klíčová slova: * Management * Služby

 

* Gummesson, Evert. Total relationship marketing: marketing strategy moving from the 4Ps - product, price, promotion, place - of traditional marketing management to the 30Rs - the 30 relationships - of a new marketing paradigm incorporating service-dominant logic, B2C, B2B, C2C, CRM, many-to-many markteting, and the value-creating network society. 3rd ed. Oxford: Butterworth-Heinemann, 2008. xiv, 376 s. ISBN 978-0-7506-8633-4.

 

Záznam knih naleznete v Souborném katalogu ČR na adrese http://aleph.nkp.cz/F/.

 

 

V neposlední řadě Vám doporučujeme také využít internetové zdroje, které jsou přeci jenom flexibilnější v reakcích na nové podněty, než klasické tištěné zdroje např.:

 

* http://www.adamhazdra.com/downloads/Design_sluzeb_Hazdra_2010.pdf - Adam Hazdara, Design služeb na obzoru

* http://www.thepointdesign.cz/ - Agentura Poin Design, blog na adrese http://www.thepointdesign.cz/?page_id=211

* http://www.sdruk.cz/sdruk/konference-knihovny-soucasnosti/2012/clanek/design-sluzeb-v-knihovnach/ - Design služeb v knihovnách

* http://kisk.phil.muni.cz/wiki/Design_slu%C5%BEeb

* http://www.inflow.cz/zprava-ze-seminare-design-sluzeb-inovace-v-knihovnach

Obor

Knihovnictví, informatika, všeobecné, referenční literatura

Okres

--

Knihovna

Národní knihovna ČR

Datum zadání dotazu

06.06.2013 12:42

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Zapište číslici "pět".

Hledání v archivu