Corporate identity

Text dotazu

Prosim o informaci zda mate k dispozici publikace na tema Korporatni
identita firmy/ Corporate identity. Publikace jak v ceskem, anglickem,
francouzskem jazyce.

Odpověď

Další zdroje můžete dohledat v Souborném katalogu knihovny na adrese http://library.vse.cz.

 

Literatura:

Vysekalová, Jitka: Image a firemní identita. Praha : Grada, 2009. ISBN

978-80-247-2790-5 (váz.).

Rowden, Mark: Identity : transforming performance through integrated

identity management. Aldershot : Gower, 2004.

Lattenberg, Vivien: Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem : příručka

pro organizátory. Brno : Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2397-3

(brož.).

Sennett, Richard: The culture of the new capitalism. New Haven : Yale

University, 2006.

Haslam, S. Alexander: Psychology in organizations : the social identity

approach. London : SAGE Publications, 2004.

Achterholt, Gertrud: Corporate Identity : in zehn Arbeitsschritten die

eigene Identität finden und umsetzen. Wiesbaden : Gabler, 1991.

Olins, Wally: Corporate identity : making business strategy visible

through design. Boston : Harvard Business School, 1989.

Bedrnová, Eva: Psychologie a sociologie řízení. Praha : Management Press,

2007.

Brooks, Ian: Firemní kultura : jedinci, skupiny, organizace a jejich

chování. Brno : Computer Press, 2003.

Dědina, Jiří: Management a moderní organizování firmy : nejnovější

přístupy a trendy : organizační vztahy a chování : jednotlivci, skupiny,

týmy : síťové a virtuální organizace, strategické aliance : procesní

organizování : komunikace a rozhodování : organizační kultura

Praha : Grada, 2007.

Hubinková, Zuzana: Psychologie a sociologie ekonomického chování. Praha :

Grada, 2008.

Veber, Jaromír: Management : základy, moderní manažerské přístupy,

výkonnost a prosperita. Praha : Management Press, 2009.

Doucet, Gary: Coherency management : architecting the enterprise for

alignment, agility and assurance. Bloomington : Author House, 2009.

Svoboda, Václav: Public relations : moderně a účinně. Praha : Grada, 2009.

http://www.profit.cz/clanek/verejnost-hodnoti-firmu-podle-jeji-identity.aspx

http://www.istrojirenstvi.cz/clanky/precist.php?nazev=vyznam-firemni-identity&id=1&rubric=14&subrubric=145

http://www.m-journal.cz/cs/public-relations/nastroje-PR/manual-firemni-image---draha-zbytecnost__s315x6576.html

Obor

Ekonomické vědy, obchod

Okres

--

Knihovna

Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze

Datum zadání dotazu

04.02.2011 10:19

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Kolik je 10 + 4?

Hledání v archivu