Anglicky psané knihy o etice v reklamě a marketingu dostupné v ČR

Text dotazu

Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda jsou v ČR vůbec k sehnání nějaké anglicky psané odborné knihy o etice v reklamě nebo marketingu. Děkuji.

Odpověď

Níže naleznete pár tipů na vhodné dokumenty k Vašemu tématu.

 

Příklady tištěných publikací ve fondu CIKS VŠE (Souborný katalog VŠE - http://library.vse.cz)

Barnes, Michael, ed. The three faces of advertising. London: Advertising Association, 1975. vii, 277 s.

Dunfee, Thomas W., Ross, William T. a Smith, N. Craig. Social contracts and marketing ethics. Fontainebleau: INSEAD, 1998. 59 s. INSEAD working paper series.

Freeman, R. Edward, ed. a Werhane, Patricia Hogue, ed. The Blackwell encyclopedic dictionary of business ethics. Cambridge, MA: Blackwell, 1997. xxvii, 701 s. The Blackwell encyclopedia of management; vol. 11. ISBN 1-55786-942-1.

Gesteland, Richard R. Cross-cultural business behavior: marketing, negotiating and managing across cultures. 2nd ed. Copenhagen: Handelshojskolens Forlag, 1999. 282 s. ISBN 87-16-13428-1.

Kotler, Philip a Armstrong, Gary. Principles of marketing. 14th, global ed. Boston: Pearson, ©2012. 637 s. ISBN 978-0-273-75243-1.

Lewis, Barbara R. a Littler, Dale. The Blackwell encyclopedic dictionary of marketing. Oxford: Blackwell, 1997. 274 s. The Blackwell encyclopedia of management; vol. 4. ISBN 1-55786-939-1.

Machan, Tibor R. The morality of business: a profession for human wealthcare. New York: Springer, 2007. ix, 138 s. ISBN 978-0-387-48906-3.

 

Příklady elektronických publikací ve fondu CIKS VŠE (databáze ebrary Business & Economics viz http://www.vse.cz/zdroje/vypis.php?ID_zdroje=157)

Arnold, Chris. Ethical marketing and the new consumer [online]. Chichester, U.K.: Wiley, 2009 [cit. 2013-07-23]. Dostupné z: http://site.ebrary.com/lib/vsep/Doc?id=10361085.

Ethics and international marketing: research background and challenges [online]. Bradford, England: Emerald Group Publishing, ©2005. International marketing review; v.22, no. 5 [cit. 2013-07-23]. Dostupné z: http://site.ebrary.com/lib/vsep/Doc?id=10103479.

Ethics in marketing: sea change on Potemkin village [online]. Bradford, England: Emerald Group Publishing, ©2005. Qualitative market research: an international journal; v. 8, no. 4 [cit. 2013-07-23]. Dostupné z: http://site.ebrary.com/lib/vsep/Doc?id=10103410.

Phillips, Michael J. Ethics and manipulation in advertising: answering a flawed indictment [online]. Westport, Conn.: Quorum, 1997 [cit. 2013-07-23]. Dostupné z: http://site.ebrary.com/lib/vsep/Doc?id=5003895.

Societal marketing in 2002 and beyond [online]. Bradford, England: Emerald Group Publishing, ©2002. European journal of marketing; v.36, no. 5/6 [cit. 2013-07-23]. Dostupné z: http://site.ebrary.com/lib/vsep/Doc?id=10052688.

 

Příklady dalších tištěných publikací ve fondech českých knihoven (Souborný katalog ČR - http://aleph.nkp.cz/F/?func=file&file_name=find-b&local_base=skcm)

Galician, Mary-Lou, ed. Handbook of product placement in the mass media: new strategies in marketing theory, practice, trends, and ethics. New York: Routledge, ©2004. 288 s. ISBN 0-7890-2534-5.

Newton, Lisa H., ed. a Ford, Maureen M., ed. Taking sides: clashing views on controversial issues in business ethics and society. 2nd ed. Guilford: Dushkin Publishing, ©1992. xxii, 368 s. ISBN 1-56134-056-1.

Shiner, Roger A. Freedom of commercial expression. 1st pub. Oxford: Oxford University Press, 2003. 320 s. ISBN 0-19-826261-2.

Smith, N. Craig a Quelch, John A. Ethics in marketing. Homewood: Irwin, ©1993. xvi, 838 s. ISBN 0-256-10894-3.

Obor

Ekonomické vědy, obchod

Okres

--

Knihovna

Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze

Datum zadání dotazu

23.07.2013 08:30

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Zapište číslici "pět".

Hledání v archivu