virální marketing

Text dotazu

Dobrý den,
mela bych prosim dotaz, ktery se tyka viralniho marketingu v knihovnach, resp. zda-li existuji nejake dokumenty o tomto tematu. Dekuji

Odpověď

Dobré ráno,

prostým zadáním řetězce virální marketing v knihovnách do vyhledávače (Google) lze získat informace o dokumentech a aktivitách na dané téma, je jich poměrně dost, vybírám např. :

http://knihovna.nkp.cz/knihovna92/0902121.htm

http://duha.mzk.cz/clanky/o-uspechu-knihovny-rozhoduji-jeji-zamestnanci

http://www.nlk.cz/sluzby/vzdelavani/vzdelavaci-akce/2013/marketing-v-knihovnach

http://marketing.knihovna.cz/viralni-marketing-100-tajemstvi-uspechu/

http://www.ctenarska-gramotnost.cz/medialni-vychova/mv-film/manipulace-filmem-4

včetně magisterské diplomové práce -http://is.muni.cz/th/262939/ff_m/Viralni_marketing_KristynaMachackova.pdfhttps://theses.cz/id/h4omzb

Zadáním hesla marketing do databáze knihovnické literatury KKL (zadání virální marketing bylo bohužel bez výsledku) jsem získala 192 záznamů dokumentů, které jsou obecnější povahy, ale mohou mezi nimi být i dokumenty pertinentní, je nutné položky blíže zkoumat - u některých knih jsou již připojeny obsahy, některé dokumenty jsou elektronické a ze záznamů těchto dokumentů je možné dostat se do plného textu dokumentu.

Z provedené orientační rešerše vyplývá, že tématu virálního marketingu se věnuje Olga Biernátová; zadáním jejího jména do KKL získáme 13 záznamů, které lze dále snadno selektovat.

Viz např. BIERNÁTOVÁ, Olga. Olga has poked České knihovny. Poke back? Block aplication? Sociální média v praxi knihoven. Necháte se přesvědčit?. Knihovny současnosti 2010: sborník z 18. konference, konané ve dnech 14.-16. září 2010 v Seči u Chrudimi. Ostrava: Sdružení knihoven ČR, 2010. s. 13-24. ISBN 978-80-86249-59-9. Dostupné také z: http://www.sdruk.cz/data/xinha/sdruk/ks2010/sbornik_2010.pdf.

Obor

Knihovnictví, informatika, všeobecné, referenční literatura

Okres

--

Knihovna

Národní knihovna ČR

Datum zadání dotazu

25.06.2014 14:02

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Zapište číslici "pět".

Hledání v archivu