Špatná rezervace

Text dotazu

Dobrý den,

vyplnila se mi špatná rezervace. Mohli byste prosím mi jí zrušit?. Nerezervuji si knihy na jinou pobočku než Vikova, bohužel to jinam nestíhám. Případně zda byste mohli ji aspon poslat na pobočku Vikova. Děkuji

Odpověď

Dobrý den,

máte splněné dvě rezervace - jednu na pob. Vikova a jednu na Vozovnu. Ty Vám bohužel již měnit nemůžu. Pokud tu z Vikovy nevyzvednete, propadne. Ale bude třeba uhradit poplatek 10,- Kč za splněnou, i když nevyzvednutou rezervaci.

A v zadaných rezervacích jsem si všimla další knihy rezervované na Vikovu. Tu Vám zruším, s tou problém není. jelikož nebyla ještě vůbec odchycena a nebylo s ní manipulováno.

Doporučím příště pro rychlejší komunikaci psát přímo na web knihovny knihovna@mlp.cz.

 

 

Obor

Knihovnictví, informatika, všeobecné, referenční literatura

Okres

Praha

Knihovna

Datum zadání dotazu

10.10.2016 08:07

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Zapište číslici "pět".

Hledání v archivu