Skrytá reklama

Text dotazu

Potřebovala bych informace k tématu Skrytá reklama, Product placement a podprahová působení v médiích. Pomocné pojmy jsou subliminální percepce (podprahové vnímání psychologie barev, obrazová analýza, akustické vnímání, podprahová reklama).

Odpověď

Informace k tématu Skrytá reklama, Product placement a podprahová působení v médiích naleznete v níže uvedených materiálech.  Na internetu pak najdete velké množství konkrétních příkladů a obrázků  o použití a vlivu skryté reklamy od malých regionálních rádií po velká hollywoodská filmová studia.

 

Literatura:

Vysekalová, J. - Mikeš, J.: Reklama. Jak dělat reklamu. Grada 2007.

Frey, P.: Marketingová komunikace - nové trendy a jejich využití. Management Press 2005.

Tellis, G. J.: Reklama a podpora prodeje. Grada 2000.

Vysekalová, J. - Komárková, R.: Psychologie reklamy. Grada 2002.

Winter, F.: Právo a reklama v praxi. Linde 2007.

Bártová, H. - Bárta, V.: Chování spotřebitele a výzkum trhu. VŠE 2004.

 

Časopisy:

Marketing a media

Strategie

Marketing a komunikace

Psychologie dnes

 

Internetové odkazy:

http://www.mediaguru.cz/index.php?id=1075

http://www.britskelisty.cz/0003/20000310f.html

http://www.phil.muni.cz/kivi/clanky.php?cl=5&rubrika=clanky

http://www.omd.cz/index.php?dok=0062

http://www.ak-pkk.cz/publikace_ochrana_spotrebitele.cz.php

http://cognitivepsychology.eu/podprahov_signl_cs.html

http://www.qmagazin.cz/resime-za-vas/jak-dostat-reklamu-na-hranice-unosnosti.html

http://encyklopedie.divoch.info/cs/Podprahov%C3%BD_sign%C3%A1l

http://adage.com/index.php

http://en.wikipedia.org/wiki/Product_placement

http://look.reklamavtv.cz/product_placement.html

http://www.productplacement.biz/

 

 

 

 

 

 

 

Obor

Ekonomické vědy, obchod

Okres

--

Knihovna

Centrum informačních a knihovnických služeb Vysoké školy ekonomické v Praze

Datum zadání dotazu

19.03.2008 10:38

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Kolik je 10 + 4?

Hledání v archivu