podnikání-založení vlastní obchodní značky

Text dotazu

Dobrý den, potřeboval bych pomoc. Přemyšlím o založení vlastní obchodní značky, ale nevím, na koho nebo kam se obrátit. Na internetu jsem pročítal různé blogy a stránky, ale nikde jsem nenašel konkrétní data či informace nebo postup, kde by bylo uvedeno, co vše musím splnit v ČR proto, abych si mohl založit vlastní značku. Nikde jsem ani přesně nenašel konktrétní úřad, na který bych se mohl popřípadě obrátit pro radu. Za každou, byť malou pomoc či informaci Vám budu moc vděčný. Předem děkuji.

Odpověď

Dobrý den,

pokud chcete začít podnikat a založit si vlastní značku, doporučujeme Vám prostudovat některé z uvedených knih. Užitečné informace naleznete i na níže zmíněných internetových stránkách.

 * BAUER, Zdeněk a kol. Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky: tvorba názvu - obchodního jména krok za krokem. Vyd. 1. V Praze: Zdeněk Bauer, 2014. 340 s. ISBN 978-80-904272-7-3.

* PURKISS, John a ROYSTON-LEE, David. Vytvořte si vlastní značku: proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt. Vyd. 1. Praha: Synergie, C2014. 198 s. ISBN 978-80-7370-295-3.

 * AI, Jacky. Brand zero: the complete branding guide for start-ups [online]. Singapore: Marshall Cavendish Business, [2014] [cit. 2015-09-11]. ISBN 978-981-4516-74-7. Dostupné z: http://site.ebrary.com/lib/natl/Doc?id=10819121.

* YOHN, Denise Lee. What great brands do: the seven brand-building principles that separate the best from the rest [online]. San Francisco, California: Jossey-Bass, 2014 [cit. 2015-09-11]. ISBN 978-1-118-82440-5. Dostupné z: http://site.ebrary.com/lib/natl/Doc?id=10809655.

* HESTAD, Monika. Branding and product design: an integrated perspective [online]. Burlington, Vt.: Gower, C2013 [cit. 2015-09-11]. Dostupné z: http://site.ebrary.com/lib/natl/Doc?id=10653129.

  * HRABÍ, Michal a kol. Na co myslet, než začneme podnikat. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2014. 45 s. ISBN 978-80-7431-139-0.

* RYDVALOVÁ, Petra. Malé a střední podnikání v podmínkách České republiky. Vyd. 1. Liberec: VÚTS, 2011. 136 s. ISBN 978-80-87184-16-5.

* ZEMÁNEK, Josef a LACINA, Jiří. Příručka pro začínající podnikatele. Vyd. 1. [Kralice na Hané]: Computer Media, 2011. 96 s. ISBN 978-80-7402-109-1.

* SRPOVÁ, Jitka a kol. Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 427 s. Expert. ISBN 978-80-247-3339-5.

* ŠAFRÁNEK, Jiří. Podnikatelský plán: [praktická příručka pro začínající podnikatele]. 1. vyd. Brno: Konvoj, 2007. 55 s. ISBN 978-80-7302-141-2.

 

* http://www.podnikatel.cz/clanky/chrante-si-svuj-tradicni-vyrobek-zazadejte-si-o/

* https://www.vse.cz/vskp/id/9042

* https://www.upv.cz/cs/prumyslova-prava/ochranne-znamky.html

* http://www.wipo.int/export/sites/www/sme/en/documents/guides/translation/making_a_mark_cz.pdf

* http://ucetnictvi-dane-plzen.cz/jak-zadat-o-ochrannou-znamku/

 

 

Obor

Ekonomické vědy, obchod

Okres

--

Knihovna

Národní knihovna ČR

Datum zadání dotazu

11.09.2015 09:05

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Kolik je 4+4 ?

Hledání v archivu