Literatura k tématu jak vybudovat skvělou firmu

Text dotazu

Dobrý den, chtěla bych poprosit o radu, píši diplomovou práci na
téma Jak vybudovat skvělou firmu, jaká by byla vhodní literatura k této
práci?v příloze je osnova k práci. Mám již knihu jak z dobré firmy udělat
skvělou, moc děkuji za odpověď

Odpověď

Dobrý den,

jako základní literatura by Vám mohly posloužit například následující

dokumenty:

* STÝBLO, Jiří. Cesty ke zvyšování firemní výkonnosti. Praha: Professional Publishing, 2002. 75 s.; 21 cm. ISBN 80-86419-21-5.

* SOUČEK, Zdeněk. Firma 21. století : (předstihněme nejlepší!!!). [Praha] :

Professional Publishing, 2010. 258 s. ; 25 cm. ISBN 978-80-7431-007-2.

Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/201001/contents/nkc20092023094_1.pdf

* PETERS, Thomas J.; WATERMAN, Robert H. jun. Hledání dokonalosti zkušenosti z činnosti nejlépe prosperujících amerických společností. Praha :

Pragma, c2001. 336 s. ; 22 cm. ISBN 80-7205-817-7.

* WOLF, Petr. Úspěšný podnik na globálním trhu. Bratislava : CS Profi-Public, 2006. 240 s. : il. (některé barev.) ; 24 cm. ISBN 80-969546-5-2.

* TOMEK, Gustav; VÁVROVÁ, Věra. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy.

Praha: C.H. Beck, 2009. 240 s. : il. ; 24 cm. ISBN 978-80-7400-098-0.

Obsah: http://toc.nkp.cz/NKC/200905/contents/nkc20081835562_1.pdf

* BROŽ, Ivan. Lidé ve firmě: jak to dělají ti nejúspěšnější. Praha : Linde, 2004. 103 s. ; 24 cm. ISBN 80-86131-51-3.

* DUFEK, Jaroslav. Marketing: cesta k úspěchu firmy. Brno : Cathy, 1997. 233 s. : il. ; 21 cm. ISBN 80-238-0982-2.

* PITRA, Zbyněk. Zvyšování podnikatelské výkonnosti firmy: strategický obrat v podnikatelském chování. Praha : Ekopress, 2001. 305 s. : il. ; 24 cm. ISBN 80-86119-64-5.

Podle osnovy se do Vaší práce promítá řada dílčích témat, ke kterým je třeba vyhledat si literaturu zvlášť, jako např. podnikání a právo, daně, založení firmy, marketing, personalistika, lidské zdroje, reklama a propagace, motivace zaměstnanců, finanční analýza firmy, image firmy aj. K těmto okruhům existuje dostatek pramenů, některé z nich jsou přímo zaměřeny na rady a postupy jak nejlépe v dané problematice postupovat.

Potřebné dokumenty si můžete vyhledat prostřednictvím elektronického katalogu Národní knihovny ČR (http://sigma.nkp.cz/cze/nkc), klíčová slova můžete zadávat do pole Předmět a využít pravostranného rozšiřování výrazů pomocí "?" (např. na zadání marketing? budou vyhledány i dokumenty s klíčovými slovy jako marketingový, marketingu apod.). Vyhledávání je také možné omezit na dokumenty v češtině, na konkrétní rok vydání apod. (viz Rozšířené vyhledávání).

Pro vyhledání dalších pramenů můžete využít také katalogy knihoven zaměřených na ekonomii, např. Souborný katalog Vysoké školy ekonomické

(http://library.vse.cz/aleph/) nebo Katalog knihovny CERGE-EI (http://olib.cerge.cuni.cz/olibcgi/NTxcgi.exe). Užitečným zdrojem pro Vás může být rovněž portál Econlib (http://www.econlib.cz/) - který shromažďuje informace o informačních zdrojích z oblasti ekonomie.

Obor

Informace o vydaných dokumentech

Okres

--

Knihovna

Národní knihovna ČR

Datum zadání dotazu

16.02.2010 12:30

Přidat komentář

Pokud chcete přidat komentář, zadejte jej do formuláře níže. Nejsou povoleny žádné formátovací značky. Adresy na web nebo emailové adresy budou automaticky transformovány na aktivní odkazy. Komentáře jsou moderovány.

Zapište číslici "pět".

Hledání v archivu